Vandaag gesloten

Heeft u vragen?
Bel ons! 070-3876610


Over Ons  |  Klantenservice  |  Contact/Route Mijn account  |  Inhoud winkelwagen  |  Afrekenen   
Hoofdpagina » Klantenservice
Wij Zijn Sociaal
Informatie





Levering ook op zaterdag!

Klantenservice

Verzendkosten

Bestelling met iDEAL:

Kleine artikelen:€ 6,50
Normale artikelen:€ 12,50
Grote artikelen:€ 39,95

Bestelling met vooruitbetaling:

Kleine artikelen:€ 7,50
Normale artikelen:€ 14,50
Grote artikelen:€ 39,95

Bestelling onder rembours:

Kleine artikelen:€ 19,95

Onze pakketten worden met aangetekende en/of verzekerde pakketpost van TNT verzonden. Het risico van transport (schade/vermissing) berust, vanwege dit samenwerkingscontract met TNT, bij CameraTOP.


Veilig betalen


iDEAL: (Levering met TNT Pakketpost)

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:
  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Bankoverschrijving: (Levering met TNT Pakketpost)

Indien u geen gebruik wenst te maken van bovenstaande betaalmogelijkheden, is het altijd nog mogelijk om te betalen via een overschrijving. Hierbij kunt u d.m.v. uw traditionele overschrijvingsboekje van uw bank of via internetbankieren het verschuldigde bedrag over maken op onze rekening. Wij zullen na ontvangst direct uw order verwerken.

Let op! Omdat wij, bij overschrijving, de betaling eerst moeten controleren, zal de levering meestal niet binnen 24 uur plaatsvinden. Wij adviseren een andere betaalwijze te kiezen voor een snelle levering.


Rembours: (Levering met TNT Pakketpost)

U kunt voor deze optie kiezen, als u de bestelling niet vooruit wenst en/of kunt betalen. Bij een rembours zending dient u het totaalbedrag van uw bestelling contant af te rekenen bij de TNT bezorger. We raden u aan om het bedrag zo gepast mogelijk in huis te hebben.



Pin en Contant: (Afhalen in onze winkel)

Wanneer u in onze winkel een bestelling komt afhalen of een directe aankoop doet in onze winkel, kunt u uiteraard per pin of met contant geld de bestelling afrekenen.


Hoe plaats ik een bestelling?

Bestelling annuleren

Indien u een reservering/bestelling wenst te annuleren, dan hoeft u bij ons geen annuleringskosten te betalen. Indien het artikel nog niet verzonden is (en er zijn dus nog geen verzendkosten betaald aan TNT) dan vergoeden wij het gehele bedrag. U dient ons hiervoor een e-mail te sturen met de gegevens van de bestelling en het verzoek tot annulering. Wij adviseren u om dit voor 16.00 te melden. U kunt natuurlijk altijd telefonisch contact met ons opnemen om te kijken wat op dat moment de mogelijkheden zijn.

Afkoelingsperiode

Als het door u bestelde artikel niet geheel naar uw wensen is om bepaalde redenen, heeft u natuurlijk de mogelijk om de bestelling (of een gedeelte) retour te sturen. Volgens de Wet Kopen Op Afstand kunt u dit doen binnen de afkoelingsperiode van 14 werkdagen. Het retour sturen van artikelen kan en mag gebeuren zonder opgaaf van redenen. De portokosten voor het retour sturen, dienen door de klant zelf betaald te worden. De verantwoordelijkheid voor deze retourzending ligt geheel bij de klant. Uiteraard adviseren wij om zendingen altijd aangetekend en/of verzekerd te versturen.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.


Artikel retourneren

Artikelen terugsturen naar Cameratop.nl

- U kunt de bestelling of een deel van de ontvangen artikelen binnen viertien werkdagen na ontvangst retourneren
- Producten die beschadigd zijn, komen niet in aanmerking voor restitutie van het aankoopbedrag en/of omruiling
- Het geheel dient goed verpakt, voorzien van een ons retouradres en uw originele aankoopnota geretourneerd te worden
- De portokosten voor het retourneren worden door de klant betaald
- Het is raadzaam om het pakket aangetekend en met waarde aangifte te verzenden
- Cameratop.nl draagt geen verantwoordelijkheid voor het beschadigd en/of verloren raken van de zending bij transport
- Zodra het pakket bij ons binnen is, wordt deze gecontroleerd
- Bij akkoord wordt het aankoopbedrag van de goederen op uw rekeningnummer teruggestort
- Mocht u daarna een ander artikel willen bestellen, kan dit via onze site

Wilt u een artikel retourneren/ruilen?

- Verpak uw zending goed en voorzie deze van een duidelijk retouradres, begeleidend schrijven en uw originele aankoopnota
- Stuur uw zending naar het onderstaand adres:

Cameratop.nl
T.a.v. Afd. Aftersales
Koningin Julianalaan 184
2274 JP Voorburg

Artikelen terugbrengen naar de winkel

- U kunt de bestelling of een deel van de ontvangen artikelen binnen viertien werkdagen na ontvangst retourneren/ruilen
- Producten die beschadigd zijn, komen niet in aanmerking voor restitutie van het aankoopbedrag en/of omruiling
- Het geheel kunt u bij ons in de winkel in Voorburg terugbrengen
- Onze aftersales afdeling zal de producten bekijken en beoordelen of deze in aanmerking voor restitutie/omruiling
- Bij akkoord wordt het aankoopbedrag van de goederen op uw rekeningnummer teruggestort of contant uitbetaald in de winkel
- Uiteraard is het ook mogelijk om in de winkel het artikel om te ruilen voor een ander gewenst artikel, mits deze op voorraad is

RMA/Garantie

Garantievoorwaarden/RMA aanmelding

CameraTOP staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

1. Op al onze producten geldt standaard twee jaar fabrieksgarantie vanaf de datum van de aankoop. Dit tenzij duidelijk anders vermeld op onze site.
2. In deze periode kan het toestel/apparaat geretourneerd worden zodat wij deze verder kunnen aanbieden voor reparatie. Indien de reparatie niet mogelijk is of economisch niet verantwoord is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en wordt u als alternatief een gelijkwaardig product met overeenkomende technische specificaties aangeboden.
3. Aanspraak op de garantie kan enkel gemaakt worden wanneer de aankoopfactuur/bon (garantiebewijs) en separaat productgebonden garantiebewijzen bij Cameratop.nl aangeboden worden.
4. Wanneer een fabricagefout binnen een week na aankoop ontstaat, wordt het toestel/apparaat vervangen, mits op voorraad. Het toestel/apparaat dient geen zichtbare krassen, deuken en/of andere vormen van schade te bevatten. Het toestel/apparaat dient tevens in de originele en complete verpakking geretourneerd te worden. Deze verpakking mag onder geen voorbehoud ontbreken of beschadigd zijn. Als het toestel/apparaat of de verpakking beschadigd is, of de laatste ontbreekt, wordt het toestel/apparaat helaas geweigerd en kan deze neit ter reparatie aangeboden worden. Bij het vrijwillig afstaan van de verpakking bij aankoop van het product, vervalt al het recht op omruilen van het product binnen dit termijn van viertien werkdagen. Het toestel/apparaat kan dan enkel aanbeboden worden ter reparatie.
5. Alle verzendingen van het toestel/apparaat naar Cameratop.nl dienen voldoende gefrankeerd te zijn. Alle ongefrankeerde zendingen worden door Cameratop.nl ten allen tijde geweigerd. De kosten welke gemaakt worden voor het verzenden van de producten naar de fabrikant en retour klant, worden voor de rekening van Cameratop.nl genomen. Dit mits het toestel/apparaat daadwerkelijk onder de garantie valt.
6. Geen enkele aanspraak op garantie kan gemaakt worden wanneer:
- aankoopfactuur/bon (garantiebewijs) en separaat productgebonden garantiebewijzen niet bij Cameratop.nl aangeboden kunnen worden
- de defecten ontstaan zijn door het artikel in combinatie te gebruiken met niet correcte of niet volledig functionerende producten (niet compatible)
- de defecten ontstaan zijn door het niet opvolgen van de veiligheids- en onderhoudsvoorschriften zoals vermeld in de gebruikershandeleiding
- de defecten ontstaan zijn door een val, forcering, misbruik, zand, stof, vuil, water, vocht/corrosie, lekkende batterijen, schok en/of verkeerde behandeling van het toestel/apparaat
- de defecten ontstaan zijn door derden
7. Wanneer u geen aanspraak op de garantie kunt maken vanwegen de hierboven genoemde punten, worden alle gemaakte kosten doorberekend naar de klant. Het betreft de kosten voor het onderzoek, de reparatie, verzending en alle andere mogelijke kosten die de reparatie met zich mee kan brengen.
8. In de meeste gevallen worden de kosten voor de reparatie via een prijsopgave bekend gemaakt. De klant dient hiermee akkoord of niet akkoord te gaan. Wanener de klant niet akkoord gaat met de opgegeven prijsopgave en het toestel ongerepareerd retour wil ontvangen, zullen er onderzoekskosten berkend worden. Deze liggen gemiddeld tussen de 50,- en 60,- euro. Deze onderzoekskosten zullen op de prijsopgave vermeld worden.
9. Reparatie of vervanging van het toestel/apparaat brengt geen vernieuwing en/of verlenging van het garantietermijn met zich mee. Dit tenzij duidelijk anders wordt vermeld.
10. Cameratop.nl zal alle reparaties altijd bij de fabrikant of door de fabrikant aangewezen reparatiecentrum aanbieden.
11. Vier of minder dode/stuck/hot pixels op een scherm/LCD/plasma/LED/monitor vallen niet onder de garantie. Het toestel/apparaat zal helaas niet omgeruild of ter reparatie aangeboden kunnen worden. Wanneer bij een digitale camera de pixels daadwerkerlijk op de foto waarneembaar zijn, valt dit euvel uiteraard onder de garantie.
12. Stof op de CCD-chip van een SLR camera valt niet onder de garantie. Uiteraard kan het toestel voor een schoonmaakbeurt ingeleverd worden. Mocht dit niet rechtstreeks door ons gebeuren, kan de klant ervoor kiezen om deze bij de fabrikant aan te bieden. De klant dient echter rekening ermee te houden dat hieraan kosten verbonden zullen zijn. Deze kosten liggen gemiddeld tussen de 60,- en 70,- euro.
13. Het toestel/apparaat dient ten allen tijde aangemeld te worden voor omruiling of reparatie via de onderstaande procedure.

Om een RMA proces te starten, kunt u contact opnemen met onze service afdeling via info@cameratop.nl. U ontvangt dan de nodige instructies om het artikel bij ons te krijgen.

Klachtenafhandeling

Wij streven ernaar om onze klanten altijd naar wens te helpen en/of te informeren. Mocht u alsnog een klacht hebben, dan kunt u deze melden via e-mail of via onze live chat. We zullen ons best doen om uw klacht z.s.m. in behandeling te nemen. Mocht uw klacht niet binnen 24 afgehandeld kunnen worden, dan zult u binnen deze 24 uur een bericht ontvangen dat de beoordeling meer tijd in beslag zal nemen.

Mocht u om bepaalde redenen niet tevreden zijn met het antwoord op uw klachtmelding, dan kunt u uw klacht en een omschrijving waarom u niet tevreden bent met het antwoord op uw klacht sturen (eventueel aangetekend) naar het volgende adres:

CameraTOP
t.a.v. Service Team
Koningin Julianalaan 184
2274 JP Voorburg

Uw brief zal binnen een week in behandeling genomen en beantwoord worden door een aangewezen teamleider.

Privacy policy

Cameratop.nl respecteert de privacy van alle gebruikers. Wij dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie welke door dek klant verschaft wordt, vertrouwlijk wordt behandeld. Cameratop.nl gebruikt de gegevens om de bestelling zo snel en gemakkelijk mogelij te laten verlopen. Cameratop.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden bekend maken en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Uw persoonlijke gegevens kunt u opvragen per e-mail of per post. De door u bekende gegevens zullen u per e-mail worden toegezonden. Als uw gegevens om bepaalde redenen gewijzigd/verwijderd moeten worden, dan kunt u hiervoor een verzoek sturen naar info@cameratop.nl


Wij gebruiken de gegevens voor de volgende doeleinden:

- Wanneer de klant een bestelling plaatst, hebben wij de gegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u als klant op de hoogte te houden van het verloop van deze bestelling. Hiervoor zullen wij uw naam, alfeveradres, e-mail adres nodig hebben.
- Wanneer de klant bij Cameratop.nl een account aanmaakt, bewaren wij uw gegevens op een Secure Server. In uw account worden de nodige gegevens voor de volgende bestelling opgelsagen. Zo hoeft u deze niet elke keer in opnieuw in te voeren. Wanneer de klant een account wil annuleren, zal dit uiteraard op het eerste verzoek gebeuren.


BTW vrij / VAT free

Voor klanten die hun producten mee terug uit de EU nemen binnen twee maanden na aankoop bestaat er de mogelijkheid de BTW van ons terug te ontvangen.
Haal op Schiphol een stempel bij de douane.
Hier toont u het product en de aankoopbon. De douane stempelt het aankoopbewijs af.
Stuur ons het gestempelde aankoopbewijs toe, samen met een vermelding van uw rekeningnummer, en wij maken het BTW-bedrag naar u terug over.
Laat ons aub bij aankoop weten dat u van plan bent gebruik te maken van deze service, zodat wij kunnen zorgen dat u alle benodigdheden heeft voor de BTW teruggave. Bij aankoop in de winkel is het van belang een factuur op naam op te stellen.
Als uw buitenlandse bank kosten rekent voor het verwerken van betalingen uit Nederland, worden deze van het overgeboekte bedrag afgetrokken.


If you are taking your purchase back with you outside the EU within two months of the date of purchase, you are eligable for a refund of the 21% value added tax, or VAT.
Please tell us before ordering or while visiting our shop that you wish to use this service. This way we can make sure that you have everything you need to be refunded the tax.
To process your request for a tax refund, just use the following steps.
Obtain a stamp from the customs agency on your original receipt. The customs agency is located at Schiphol.
Mail us back the original receipt with the customs stamp, along with your bank account number. We will transfer the taxed amount to your bank account upon receiving this information.
If your bank charges a fee to process bank transfers from abroad, this will be withdrawn by the bank from the transferred amount.


Winkelwagen
0 producten